mandag den 30. juni 2014

En særlig gave til en særlig begivenhed



Inden for de næste tre uger skal jeg både til barnedåb og en navngivningsfest. Det med at få sit navn og fejre, at en lille ny er kommet til verden er en stor ting! To særlige anledninger inden for kort tid, kalder på nogle særlige gaver, dem er jeg nu på jagt efter.

På ønskesedlen til Avas dåb havde vi skrevet ønsker på, som var 'langtidsholdbare' fx smykker, bestik og den obligatoriske Kaj Bojesen abe. Jeg kan godt lide tanken om, at disse gaver kommer til at følge hende fremover. Jeg har bestik og en enkelt kop tilbage, fra jeg var lille, og de betyder meget for mig.  

Jeg har fundet nedenstående billeder, som for mig er gode dåbsgaver. De er fundet hos CHANTI, klik for at se alle CHANTI's dåbsgaver

Hvad synes du er en god dåbsgave?




Indlægget er sponsoreret, men ordene helt mine egne.



1 kommentar:

  1. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)