fredag den 3. februar 2012

Jeg hænger stadig på.....

Jeg savner min blog, savner at have noget der minder om tid til syslerier og sidst men ikke mindst savner jeg at kunne holde mig vågen længere end kl 21.Tager lige en kiks!

Det er længe siden, jeg har været til tasterne, og der er sket meget siden sidst. Min barsel er blevet erstattet af et nyt spændende job, men samtidig er det hårdt at gå fra barselstrummerum til at starte nyt job, og nå ja så lige holde et bryllup samtidig.

Og når nu du spørger, så føles det så dejligt og helt rigtigt at være gift! Vi havde en skøn, skøn dag, som klicheen tro, gik alt for hurtig! :)

Et par kig fra dagen, håber der stadig er nogen, der læser med derude :)


6 kommentarer:

  1. Kæmpe stort tillykke til jer, hvor ser i skønne ud :)

    Det er hårdt, at komme ud af barselsboblen, man skal lige have tingene til, at falde pænt i hak igen :) Sådan er det og jeg læser ihvertfald forsat gerne med!

    SvarSlet
  2. Tillyke med den store dag! Skønne billeder :)

    SvarSlet
  3. Yeah jeg er her endnu. Sikke nogle smukke billeder af smukke mennesker!! Må have været en fantastisk dag!! Stort tillykke. Og også med nye job, kan godt forestille mig det er lidt hårdt at finde ind i rutinen. Skulderklap herfra (og en ekstra kiks hvis der er behov!)

    KH

    SvarSlet
  4. Sikke smukke billeder <3 og stort TILLYKKE herfra. Ja med det hele!

    SvarSlet
  5. Jubiii, dejligt I stadig hænger på! Og tak for jeres søde hilsner :)

    SvarSlet
  6. Hej Marie
    Jeg har tænkt på dig flere gange, dejligt du er tilbage enten i større eller mindre grad.
    Jeg har også af og til nogle gode pauser, så jeg kender godt til kiksene :)
    Jeg er her absolut endnu :)
    Vil lige fortælle, at jeg har givet dig en award, du kan kigge forbi og læse mere :)
    Velkommen tilbage og stort stort tillykke med både job og bryllup - hvor er I smukke!
    Kh. Mette

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)