onsdag den 22. februar 2012

En klam start på dagen

Jeg har blogget om det før, og her kommer endnu et indlæg om lort, nærmere bestemt fugleklatter, så er du advaret.

På vej på cyklen ned for at aflevere Ava i vuggestuen i går, møder jeg en måge med diarrre.

Mødet ser sådan ud:




Ava konstaterer halvt spørgende, 'Mor lort?' Oh yes, mor er smurt ind i håret, ansigtet, på jakken og bukserne! Og heller ikke cyklen eller Avas flyverdragt er gået fri.
 

Behøver jeg nævne, at jeg ikke er den største fuglefan? Må virkelig have noget godt i vente! :)


2 kommentarer:

  1. Nej for dælen, Marie.....
    Det er godt nok ulækkert! :)
    Men som du skriver, så må der være noget rigtig godt i vente! :)
    Jeg har engang siddet på cafe, og ud af alle de mennesker, som sad udenfor, skulle en måge skide i mit hår og øl - ked af at sige det, erindrer bare ikke noget specielt godt derefter, kun pinlighed :)

    SvarSlet
  2. Det er simpelthen det klammeste, men måske der var noget med det held - føler mig virkelig heldig med vores huskøb! :)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)