lørdag den 13. august 2011

Kunsthåndværkermarked i regnvejr

Jeg har været på årets Kunsthåndværkermarked på Vore Frue Plads i mildest talt møgvejr, men hold da op, der var mange fristelser:


 Fine melamin ringe skåret ud af campingkopper og Margretheskåle, lavet af Karen Fly



Jeg er helt vild med Tina Marie Bentsens retrounivers:



Tjek disse 3D-billeder, cool ikke? På hjemmesiden er der endnu flere, se her





Prøv lige at se det ur her. Er det ikke fint? Elsker de grønne farver og at det minder om et farvekort fra en malerforretning.




Ha' en skøn weekend! :)

3 kommentarer:

  1. Jeg var forbi derinde i torsdags og jeg blev ogs straks draget mod de skønne skyer der hang i hendes bod...og derefter fik jeg også øje på de andre fine ting hun viste frem... :o)

    SvarSlet
  2. Gid det var mig, der kunne have været der. Jeg må vente til noget af karavanen kommer til Aalborg. Fedt ur!

    SvarSlet
  3. @Pi Andrea: Det var også skyerne, der trak mig mod hendes bod :)

    @Malene: Der er noget at glæde sig til (og spare sammen til!)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)