fredag den 5. august 2011

Jeg krydser fingre for...........

.....at vi får en indian summer i år, og især for at nattefrosten holder sig langt væk til efter den 15. oktober, hvor jeg jo skal giftes.

Og hvorfor det tænker du nu? Fordi jeg elsker georginer og vil så gerne have dem til at pynte i kirken og til festen.

Vi har endnu ikke helt lagt os fast på variant og farve, men det nærmer sig. Vil dog ikke afsløre for meget her, der må godt være lidt overraskelser for gæsterne :)

Men er det ikke en smuk blomst?








Da jeg så denne fine buket i går, fik jeg helt lyst til at få en buket selv, der kan pryde i stuen. Dog er det ikke pluk selv, men hent selv i SuperBest :)

Ha' en skøn weekend! 






1 kommentar:

  1. Hej Marie
    Godt at være tilbage på din blog! Kan godt forstå du vil have georginer til dit bryllup, elsker dem! Det kan kun blive smukt :-)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)