onsdag den 8. juni 2011

Bloggen har fødselsdag og det har den jo.......

Min blog er blevet 1 år! Der er godt nok sket meget på det år. Sidste år ved denne tid var jeg meeeget gravid, lige gået på barsel og havde lige opdaget blogland.

Bloggen  blev lavet som et lille hyggeprojekt, og jeg tænkte, at det ville være en god måde at huske min barselstid på.

Jeg havde slet ikke forestillet mig, at 81 faste læsere ville melde sig under fanerne. Og jeg havde absolut heller ikke forestillet mig, at bloggen ville få 5.516 besøgende, hvor de 2.114 er unikke brugere. Det er godt nok mange!! :)

Føler mig meget ydmyg og sindssyg glad! :) Så jeg vil gerne sige tusind tak, fordi I kigger forbi min blog, jeres besøg og kommentarer betyder alverden!! :)


Billedet er lånt herfra

6 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen:-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med det første år på bloggen ;-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med det første år...må mange år komme efter... :o)

    SvarSlet
  4. Tillykke med føs´dagen:-) Det er altid dejligt og interessant at kigge på din blog...
    Knus Malene:-)

    SvarSlet
  5. Tillykke med dagen :)

    SvarSlet
  6. Tak tak, hvor er I søde :) Og Malene: Lige over :)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)