fredag den 6. maj 2011

Sol, varme og lidt pral

Weeeee, solen og det lune vejr er tilbage, så weekenden byder helt sikkert på besøg på legepladsen! Ava elsker at gynge og er også ved at få smag for at rutche :)

Nå, ja og så har hun sagt moar!! Behøver jeg at sige, at jeg er meget stolt?! :)




I Nørrebro Parken er nogle træer blevet pyntet med fine hæklerier. Bliver helt glad af at se på dem. Faktisk så jeg i går, at der nu er pyntet med endnu flere hæklerier på træerne, fra da jeg tog billederne.




Hvis du bor i nærheden så stik ned forbi, det er ret hyggeligt :)





Fint ikke? Ha' en skøn og solrig weekend!

2 kommentarer:

  1. SIKKEN EN SKØN LILLE UNGE!
    jeg har også en selv, som er lige så lækker!
    Og dejlig blog.wow wow :) I like!

    SvarSlet
  2. Tak for roser, de varmer :) Må ind forbi din blog, elsker at opdage nye blogs :)

    Ha' en skøn weekend!

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)