onsdag den 13. april 2011

Påsken kommer nærmere


Herhjemme er vi nu ved at være oven på igen efter en omgang snot og hoste.

Og påsken rykker nærmere med familiehygge, vi glæder os! Manden har fødselsdag i påsken, så den dag står på kærestetid, mens min mor hygger med Ava. Manden bestemmer, hvor vi skal hen, og hvad vi skal lave, men han har vist ikke helt bestemt sig endnu.



Disse fine porcelænsæg har jeg købt hos Lonni, de pynter så fint i stuen. Jeg elsker kontrasten mellem det fine porcelæn og den rå lædersnor.

Det er det første påskepynt, jeg nogensinde har købt (altså ud over lys og servietter), som jeg tidligere har skrevet, synes jeg, at det er svært at finde noget, der er pænt.

Men nu kan påsken bare komme an! :)

Hvad skal du lave i påsken?

4 kommentarer:

  1. Fed påskepynt.

    SvarSlet
  2. Uhh det skulle da lige være sådan noget påskepynt der lige fandt forbi mif jatak... jeg tror lige jeg skal i kreaværkstedet og få lavet lidt gækgækgæk

    SvarSlet
  3. Super fin påskepynt, det er heller ikke noget jeg har dyrket så meget, men de her er rigtig søde. Hos os står påsken på sommerhus i Nordjylland med familie, det bliver skønt at se noget hav og høj himmel :-)

    SvarSlet
  4. Jeg bliver i super godt humør af at kigge på mine påskepyntede forårsgrene. Absolut et af de bedre køb!

    Rigtig god påske til jer alle - og Anja det lyder skønt med sommerhus!

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)