fredag den 29. april 2011

Hvor blev påsken af?

Lidt billeder fra påsken, som bare er fløjet afsted:


Man kan da kun blive glad af alt det grønne, der titter frem i øjeblikket :)



Lige inden påske kom min gave fra Operation Påskeglad Vildt hyggeligt at modtage en pakke fra én man overhoved ikke kender. Der var også noget chokolade i pakken, men det var på mystisk vis forsvundet, da billedet skulle tages.... :)


Mit bidrag til Operation Påskeglad var hjemmelavet påskepynt og noget lækker chokolade. Fik ikke taget
billeder af chokoladen, men den røg med i pakken, jeg sværger!




Af en eller anden grund ville billedet af fuglen ikke blive skarpt, men I kan nok se det alligevel.

Vi har hygget os en del i parken her i påsken og Ava har haft sin legeplads debut. Og den var et hit, når vi snakker om gyngerne herhjemme, griner hun over hele hovedet, simpelthen så hyggeligt! :)

I morgen står den på 10 km løb til I Forms Kvindeløb i Århus sammen med min svigerinde. Håber jeg overlever, synes godt nok 10 km er langt!

Det er lidt pinligt at indrømme, men har faktisk kun været i Århus én gang før, men tror ikke at jeg skal satse på at se så meget, mens jeg løber.... :)

Ha' en skøn weekend!

2 kommentarer:

  1. Sejt at du lige napper et 10 km løb!!!
    Fine påsketing du viser frem.
    Hvor hyggeligt med debut på legeplads - det er bare SÅ skønt med alt det dér som er første gang. Sådan er det også med min Noah på 1½. Der er SÅ mange "første-gangs-ting" når foråret og sommeren kommer, for han kan jo ikke huske at have oplevet det før. Første gang "på græs" med bare tæer, første gang se en mariehøne, myrer, biller osv.
    Det er fantastisk og jeg nyder at opleve det sammen med ham!!! :)
    God weekend og pøjpøj med løbet i morgen ;)
    Kh Tina

    SvarSlet
  2. Ja, det er super hyggeligt med alle de nye oplevelser.

    Tænk engang at opdage eller de ting, farver og lyde, som vi bare har vænnet os til :)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)