fredag den 15. april 2011

Om et halvt år....

I dag er der 6 måneder til. Et halvt år til at jeg bliver mandens kone. Det her kone, er altså noget mærkelig noget, føler mig ikke som en kone. Men jeg glæder mig, glæder mig til at sige ja til manden min, som jeg elsker SÅ højt!

Efterhånden har vi fået styr på de større ting til vores efterårsbryllup:

Kirken er booket - tjek!

Rammen for festen er på plads - tjek!

Fotografen er bestilt - tjek!

Så mangler vi bare alt det andet :)



Bryllupsmiddagen skal spises på disse musselmalede tallerkener, lækkert ikke? :)

5 kommentarer:

  1. Åh, hvor er det spændende!
    Glæder mig på dine vegne:-)
    Barnedåben og dermed også vores vielse står for døren - knap 1 1/2 måned er der til... :-o Jeg håber stadig på et mirakel med min graviditets beskadigede krop ;-s
    Ha' en skøn weekend!
    Kram fra Louise

    SvarSlet
  2. Uh, Louise det er jo lige om lidt, hvor bliver det spændende! :) Glæder mig til at følge med på bloggen :)

    SvarSlet
  3. Anonym19/4/11

    Ja, det er mærkeligt at blive en 'kone'! Der er derfor I skal flytte til USA. Så kan du blive en 'wife' - det lyder bedre!

    Tillykke tillykke, jeg kan (overraskende måske) sige af erfaring, at det er vidunderligt at blive en mands kone! :-) Hurra for jer og jeres kærlighed - og produktet af jeres kærlighed, jeres lille smuksak!

    Knus herfra!

    Mila

    SvarSlet
  4. Tak søde Mila! :) Det der med at emigrere tygger jeg lige lidt på. Må hellere komme på studietur først ;)

    Knus fra mig

    SvarSlet
  5. Ih hvor spændende for jer! Og ja, det er mærkeligt at blive en kone :-) Men fedt at kunne sige 'min mand'. Det er snart 3 år siden vi blev gift, men Rune lyser stadig helt op når han hører mig omtale ham som min mand overfor fremmede.

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)