fredag den 18. marts 2011

Tilbage til folkeren

Jeg har ikke lavet korssting siden folkeskolen, men hold da op hvor er det hyggeligt! Det er total afkobling efter den seneste tids manglende søvn og natteroderi pga. Avas mellemørebetændelse.

Det er super nemt at gå til, dog kræver det et ordentligt lys. For da jeg lavede nedenstående suttesnore kom jeg til at brodere med en forkert farve....og at jeg først opdagede det, da jeg var færdig og måtte pille en del op, behøver vi jo ikke at sige til nogen, vel?

Hvem sagde træt? :)





Idéen til suttesnorene har jeg planket her og her:

Suttesnorene bor nu hos to små søde basser, Otto og Hans :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de søde, Marie!
    Jeg gik også i gang med korssting for et par uger siden, havde det ligesom dig...
    Følte man sad i håndarbejdslokalet igen, men man hyggede sig :-)
    Det lyder ikke rart med mellemøresbetændelse, håber der er bedring!
    Go weekend... :-)

    SvarSlet
  2. Ava har det heldigvis meget bedre, men pyha en omgang med alt, alt for lidt søvn!

    Håber du har haft en skøn weekend! :)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)