søndag den 6. marts 2011

Pimpede cupcakes

I går var jeg på den længe ventede cupcake workshop med Julia  Det var en skøn eftermiddag, og jeg er nu blevet en hel del klogere på, hvordan man styler cupcakes.

Her er lidt billeder fra dagen:




Fine sukkerblomster i alverdens farver. Jeg har aldrig tænkt over, at man kunne lave sådan nogle selv, men nu har jeg opskriften :)


Klassebillede af mine pyntede cupcakes






Denne cupcake overlevede desværre ikke hjemturen. Den skulle have været en fødselsdagskage til hende her men jeg kunne jo ikke give hende en mast kage. Så jeg var nødt til selv at spise den ;)

Tak for en skøn eftermiddag piger! :)

5 kommentarer:

  1. Hvor ser de bare lækre ud ... og det er jo tanken der tæller :) Tak for en super hyggelig aften i lørdags og for de fine gaver, også dem til Hans - der følger et lille indlæg om dem på bloggen, så snart jeg får tid :)

    SvarSlet
  2. Tak for i lørdags - og tak for lån af kniv og kagerulle ;-)
    Og det var da "ærgerligt" at du var nødt til at spise den selv...
    Bortset fra det, så overlevede ingen af mine kager turen hjem i cykelturen. I hvert fald ikke uden at blive mast. Så det var godt at jeg havde taget fotos af dem hjemme hos Tine.

    SvarSlet
  3. I lige måde Charlotte, det var så hyggeligt!! :)

    Asli: Øv altså for maste kager, næste gang tror jeg, at jeg vil transportere dem i en cupcakeform.

    SvarSlet
  4. :-) de smager jo dejligt alligevel. Tak for sidst.

    Susan

    SvarSlet
  5. Absolut! I lige måde, det var rigtig hyggeligt at hilse på dig :)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)