fredag den 11. marts 2011

Mobil-dilemma!!

Hurra for skattefar - jeg har fået penge tilbage! Det skal fejres med en smartphone, som jeg har drømt om MEGET længe.

Men jeg har et lille dilemma, for hvilken en skal jeg nu vælge.

Jeg hælder lidt til den her, en HTC Desire HD:



Men er nu blevet i tvivl om, jeg alligevel skal vælge en Iphone 4. 



Noget af det vigtigste for mig er, at man kan tage nogle ok gode billeder, der kan uploades til bloggen, uden at de er grynede eller virker rystede.

Jeg synes, at begge telefoner er lækre, men er jo helt grøn ift. smartphones. Kan du anbefale en af dem eller en helt tredje? Hvad sætter du pris på ved din telefon, og hvad er du træt af??

10 kommentarer:

  1. Jeg er hundrede procent en mac-pige. Der er ikke nogle produkter der kan leve op til deres lækkerhed, hvis du spørger mig!

    SvarSlet
  2. Er også vild med designet, men ved ikke noget om funktionaliteten! :) Er du tilfreds med kameraet?

    SvarSlet
  3. Manden i huset har den nederste, og den er han meget glad for, og jeg kan finde ud af den, så jeg tror den er nem...

    HD'en kender jeg to knægte der har og den har jeg kort kigget på, men kender ikke så meget til den.

    Og jeg kan godt forstå det er et svært valg. Jeg kunne på en måde også godt tænke mig en af dem, men jeg er temmelig klumpe dumpe agtig, og taber tit ting, og den kan ingen af dem holde til, så indtil nu har en "nøjes" med min Nokia.

    SvarSlet
  4. Ingen tvivel om at Iponen i mine øjne er det bedste valg.
    Min Far er udpræget PC mand,(han lever af at programere osv.). Han har aldrig ville have noget med Mac at gøre, men nu har vi alle fået Ipone, da de som han siger er dem der er mest fremme med hele pakken.
    Iponen, har det hele, og er ifølge ham det bedste når man skal vælge smartphones. Men ja, der er nok også nogle der mener det modsatte.
    Jeg har en Ipone, og vil ALDRIG have andet igen.
    Jeg er super tilfrids med det hele, både blogger funktionen, og kamera. Det er hurtigt og nemt at betjæne.

    SvarSlet
  5. Tillykke med din skat :-)
    Jeg har haft en HTC, men har lige fået en Iphone.
    Efter min mening, skal du helt sikkert vælge Iphone, jeg er meget mere glad for den, faktisk bruger jeg ikke min computer ret meget mere, jeg klarer det meste på telefonen...
    Og som helt ny på smartphones vil jeg også anbefale den nederste, da den er lidt nemmmere og finde ud af.
    Det var min mening :-)
    Uanset hvad så bliver det skønt med ny tlf!

    SvarSlet
  6. Tak for jeres kommentarer, så skønt I vil dele jeres erfaringer!

    Hælder nu mod en Iphone, men tror jeg må ind i en butik og stå og ae dem inden jeg træffer en endelig beslutning :)

    SvarSlet
  7. Iphone!

    Og du må meget gerne invitere på frokost så skal jeg hylde den endnu mere og illustrativt:-D

    SvarSlet
  8. Jag måste säga att jag äääälskar min iphone. =)

    SvarSlet
  9. Christina: Jeg inviterer på frokost, du laver Iphone propaganda og jeg overtaler dig til at starte en blog! Deal? ;)

    SvarSlet
  10. Hæ:D

    Du får i hvert fald lov til at forsøge:-P

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)