torsdag den 17. februar 2011

En varm anbefaling

Manden og jeg var ude at spise og i teatret i går. En skøn aften med lækker vietnamesisk mad og voksenhygge.

Vi var til forpremiere på forestillingen "Hvid Magi" på Edison. En helt suveræn, gakket, tankevækkende og sjov forestilling, som jeg varmt kan anbefale! At forestillingen så oven i købet er en hyldest til Anne Linnet og er fyldt med hendes sange, gør det hele så meget bedre! 

Efter et tip fra hende her fik jeg billetterne gratis, bare fordi jeg ejer en blog. Hvor skønt er det lige! :)

Jeg ville rigtig gerne vise jer nogle billeder fra aftenen, men havde som altid glemt mit kamera. Jep, drømmer om en smartphone! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)