lørdag den 22. januar 2011

Yipeeee en award!

Jeg har fået en award af Susan , min første award - hurraaaa! Jeg skal dele 3 ting, som jeg holder af ved mig selv. Ups, den var værre... tænke, tænke......

Ok, here it goes:

Jeg er god til at få idéer og se muligheder - er sådan lidt en nørdet ildsjæl, der virkelig bliver bidt af ting og elsker at undersøge dem nærmere. Fx kigger manden og jeg med jævne mellemrum på huse - bare for hyggens og drømmenes skyld.
For nylig faldt jeg over et lækkert hus, ganske vist et håndværkertilbud, som blandt virkelig mange andre ting, skulle have en ny vandvarmer. Og så er man jo nødt til at google sig lidt frem for at finde ud af, hvad sådan en svend koster. Okay, kom også til at bestille køkkenkataloger! Ja, jeg behøver vel ikke sige, at vi ikke er på egentlig husjagt lige nu, vel? :)

Jeg er positiv, er fx overbevist om, at når jeg en sjælden gang har købt en lottokupon, at den gemmer på den store helt gevinst. Det hænger vist meget godt sammen med første punkt!

Sidst men ikke mindst, så er jeg lidt af et rodehoved. Især må mit tøj finde sig i lidt af hvert, efterhånden er der ikke noget, der hedder faste pladser på hylderne. Underligt nok er der, indtil videre, orden i Avas tøj......

Tak for awarden Susan super sødt af dig :)

Jeg sender awarden videre til disse søde piger, som jeg godt vil lære lidt nærmere at kende:

Mette med bloggen Lilla pige

Charlotte med Silottes syslerier

Anja med bloggen The sky from my window

Håber I vil lege med :)

Ha' en skøn weekend!

3 kommentarer:

  1. Hej Marie!
    Tusind tak! :-)
    Puha, så må jeg lige til at tænke lidt... :-)
    Ha en go aften!
    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Tusind tak Marie!

    SvarSlet
  3. Tak tak :) Skal lige tygge lidt på mulighederne ... indlæg følger snart!

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)