søndag den 2. januar 2011

Taaadaaaa

Jeg har fået mange skønne julegaver, men som jeg nævnte her , fik jeg en helt særlig én:



Har fået den af mine svigerforældre som en kombineret jule- og fødselsdagsgave. Føler mig ret heldig! Jeg har aldrig haft min egen symaskine, jeg har tidligere lånt min svigermors.

Synes det er helt fantastisk, at jeg nu har min egen, og jeg går og hygger mig med at "indrette" det lille skuffedarium, der i symaskinen. Der skal jo både være knappenåle, sysaks, målebånd og helt sikkert min trofaste ven opsprætteren!

Symaskinen er prøvekørt, og den spinder derud af. Første større syprojekt er et betræk til en sækkestol til Ava. Vi har arvet sækkestolen fra Avas kusine, og den har Bratz motiver på. Men er ikke så pjattet med de små dukker..... ;)

1 kommentar:

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)