lørdag den 15. januar 2011

Min sushi himmel

Mmmmmmnnn har du prøvet running sushi? Det er næsten lidt for godt til at være sandt! Frisk, indbydende og lækker sushi, der stille og roligt kører forbi din næsetip og frister. Det eneste du skal gøre er at vælge, hvad du kan tænke dig, åbne lugen og så gribe en udvalgt tallerken. Nemt ikke?

Og det er L.Æ.K.K.E.R.T!!



Lillepigen hyggede med farmor, mens manden og jeg smæskede os i sushi. Hold da op, hvor er det skønt at være på date, dem er der altså ikke mange af mere.


Jeg havde selvfølgelig glemt mit kamera, men Klidmoster har været så sød at lade mig låne hendes billeder. Tak for det! :)

UPDATE: Jeg skylder måske lige at nævne, at vi fik running sushi på YaYa Sushi i Brønshøj :)

3 kommentarer:

  1. Har kun hørt RIGTIG godt om Running Sushi, det eneste minus er at det ligger i KBH. Jeg elsker nemlig sushi.

    Rigtig fin blog, vil følge der her :-)

    Kh Jyden, Maria

    SvarSlet
  2. Running sushi, det er fantastisk! Og der er en eller anden barnlig glæde ved at se maden køre rundt :-)

    SvarSlet
  3. @Maria: Dejligt du vil følge med på bloggen, velkommen til :) Jeg glæder mig til at kigge forbi din blog.

    @Anja: Ja du har helt ret, der er en barnlig glæde og fascination ved at se maden køre rundt. Og nu er det ok at "lege" med maden, som i øvrigt serveres på små plastic tallerkner a la dukkestel ;)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)