tirsdag den 4. januar 2011

Møde med en medblogger

For et par dage siden var jeg forbi Helene med min svampe-ranke, som hun vandt i Hjerternes fest.

Helene bor bare 5 minutter fra mig, og det var med lidt kriblen i maven, at jeg ringede på hendes dør. Jeg har nemlig aldrig mødtes face to face med en medblogger. Men det var super hyggeligt at hilse på, og jeg håber, at hun bliver glad for svamperanken.

Har du mødt en medblogger? Og havde du sommerfugle i maven?


Billedet blev ikke så godt, da rankens farver flyder sammen med baggrunden


3 kommentarer:

  1. næ jeg har ikke mødt nogle medblogger men håber da jeg gør det en dag :)

    SvarSlet
  2. Havde fornøjelsen sidste sommer i Silkeborg. Og det var absolut skønt.
    Havde engang en anden blog på et netværkssted der hed Mingler, og der mødte jeg en pige, som i ddag er en af mine allerkæreste veninder - altså IRL. Så det kan bestemt være helt fantastisk at hoppe ud af skærmen og ud i virkeligheden.
    God dag fra
    Frk. Hverdag

    SvarSlet
  3. Belladotte: Jeg tænkte på efter, at jeg havde skrevet indlægget, at måske man allerede har mødt nogle medbloggere, bare uden at vide det.

    Fx kan jeg have stået i min lokale Netto i en kø sammen med Helene og med hver vores indlæg i hovedet. Og måske kommentaret hos hinanden, men uden at vide at vi har mødtes.

    Hov, det blev lidt langt - synes det er en sjov tanke!

    Frk. Hverdag: Synes også blogtræf lyder så hyggeligt. Og fedt at høre, hvad det kan munde ud i:)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)