tirsdag den 18. januar 2011

Kære diarré og opkast..........

........gå nu hjem med jer, Ava kan ikke lege!!

Min lille mus har en god omgang roskildesyge med et tvist af opkast. Øv, synes det er så synd for hende! Hun har ingen appetit, og i nat sov hun max 45 minutter ad gangen.

Tiden løber derfor fra mig, og jeg når kun en brøkdel af det, jeg gerne vil. Som fx at sy, skrive flere indlæg, kommentere mere og nå at læse de 803(!) indlæg i min reader.
 
Så kære sygdomsfrie hverdag, kom frisk, du er savnet! :)
 
 


3 kommentarer:

  1. God bedring til hende, stakkels pus :-( Håber hverdagen snart er tilbage.

    SvarSlet
  2. ØV hvor er det synd for din lille pige...(og for dig også, det er hårdt at være mor til syge børn!)

    Rigtig god bedring, håber snart hun er på toppen igen!

    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Tak! Tror heldigvis det går den rigtige vej nu :)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)