fredag den 21. januar 2011

Hvad køkkenskabet gemmer på

Efter at have set Camilles stel og alle Westmoses 117 kaffekopper vil jeg også vise lidt fra køkkenskabene.
Jeg kan svinge mig op på 7 (jep SYV!) kaffekrus:


Den skarpe læser vil måske opdage at der mangler et krus. Men det var i brug :)

Mine termokrus er lavet af keramikeren Rigmor Als der har en butik på Blågårds Plads. Jeg elsker hendes enkle og farverige univers.

Køkkenskabet gemmer også på en skål fra Rigmors hånd:



En sidste ting jeg vil vise en sukkerskål og flødekande fra Rice. Oprindelig havde jeg også en tekande til, men den har jeg solgt på et loppemarked, da det blev lidt for meget et sæt, hvis du forstår.



Hvilke skatte gemmer dit køkkenskab på?

Ha' en skøn weekend blogland!

6 kommentarer:

  1. Hej Marie.
    Skønne kopper :O)
    Har sendt dig en award, tjek min blog ud ;O)
    Håber du vil være med ;)
    http://susansdroemme.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Uh, det lyder spændende, jeg tjekker fluks! :) Er kommet alt for langt bagud med at læse indlæg. Ønsker mig en smartphone! :)

    SvarSlet
  3. Hæhæ.. kender det godt, nogle dage skal der ikke mange timer før man er bagud :O)
    Kan lige fortælle at jeg heller ikke kan prale af mere end 6 kopper i mit skab. 117... puhaa.. gad godt at se min kæreste i hovedet, hvis jeg fik det ;D hihi...
    Go aften

    SvarSlet
  4. Så mye fint du har i ditt kjøkkenskap :0)

    SvarSlet
  5. @ Susan: Jeg tror heller ikke de 117 kopper, ville få lov til at entrere vores køkken, men elsker tanken om, at man kan vælge kop efter humør :) Og forresten tusind tak for awarden - jeg vil meget gerne besvare den, er gået i tænkeboks.

    @Mona: Takker :)

    SvarSlet
  6. sikke smukke sager! Må da bestemt tjekke Rigmor Als ud, de er virkelig fine.

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)