lørdag den 1. januar 2011

Godt nytår

Kære blogland

Rigtig godt nytår, håber I alle har haft en fantastisk aften!!  Vi har holdt nytår med to gode venner og deres søn Otto, som er jævnaldrende med Ava. Begge unger klarede kæmpe brag, høj musik fra opgangen og diverse lysglimt med bravour. De sov fra alt hurlumhejet, så deres forældre kunne sludre og hygge! :)

2010 har været et helt forrygende år med lillepigens ankomst. Derudover har min svigermor fået transplanteret nye lunger, og hun har det rigtig godt i dag. Hvor skønt er det lige? Ava kan nu få glæde af sin søde farmor i mange år fremover.

På blog fronten er der også sket en del. Jeg fandt blogland, oprettede min egen blog og har nu fået en del faste læsere. Og det havde jeg slet ikke forventet, da jeg begyndte at blogge. Jeg er så glad og stolt over, at I vil følge min blog!

Tusind tak for det!

Rigtig godt nytår - vi blogges ved :)




2 kommentarer:

  1. Det lyder som en hyggelig aften :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er skønt at have noget at glædes over - og huske at være taknemmelig for det.
    Rigtig godt Nytår.

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)