fredag den 3. december 2010

Svesken på disken - en bekendelse

Jeg har aldrig været til svesker - har forbundet dem med ældre mennesker og folk med afføringsproblemer. Men nu er jeg søreme begyndt at købe denne mystiske spise for at lave sveskemos til lillepigen. Og hun er jo ikke gammel og har heldigvis heller ikke problemer med maven.




Men se nu her man kan også få svesker, som er pakket ind enkeltvis, smart hva :) Ja bare et lille tip.




Nå, nok udenomssnak om svensker - ville egentlig fortælle at min sukkerfri november ikke har været så sukkerfri endda. SUK! De første to uger gik egentlig fint, men så kom jeg til at bage dem her:





Og det var en dårlig idé, kan jeg godt afsløre. Cookies med pecannødder og hvid chokolade hænger dårligt sammen med sukkerfri måned, bare hvis du var i tvivl. Men nu er det heldigvis december, og sukker er tilladt igen (!)

Lige en lille opdatering på min tidligere frelste udmelding. Og jeg lover, ikke mere sveskesnak!

2 kommentarer:

  1. Lækre cookies, kan godt se at de kan sabotere ens sukkerfri måned :-) Elsker svesker! Ved ikke hvad det siger om mig, at jeg som 35-årig deler smag med små børn og gamle mennesker....

    SvarSlet
  2. Tror ikke det siger så meget andet end, at jeg er fordomsfuld! :)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)