onsdag den 29. december 2010

Lillepigens første jul

Så er der igen lidt liv i bloggen efter en skøn juleferie. Vi fejrede Avas første jul hos min moster her på Sjælland, julefrokost hos min svigerinde i Jylland første juledag og afslapning hos svigerforældrene på Fyn de efterfølgende dage. 

Så der har været gang i bilen, og vi har været rundt i DK :) Dejligt at det har kunne lade sig gøre på trods af snevejr. 

Når det så er sagt, vil jeg lige sige, at jeg godt nok hader at køre, når det er glat! Hold da op, jeg sidder og spænder hver en muskel i kroppen.
(var også vildt øm i højre balle, efter første og sidste køretur her i julen - schhhhhhh)

Ava har stort set fået alt på sin ønskeseddel, bl.a. den her:

Billede er lånt fra magicworld.dk











Manden og jeg gav hende en Marapytta rygsæk, som jeg har vist her.

Jeg har også fået nogle gode gaver, men en helt særlig én skiller sig ud. Mere om den i et kommende indlæg :)


2 kommentarer:

  1. Kære Marie. Tusind tak fordi du deltog i min opfordring. Dejligt at høre lidt mere om dig, og dermed finde vej til din blog. Tillykke med den første jul som forælder, det er ganske særligt ikke? :) Godt nytår!

    SvarSlet
  2. Hej Julia

    Jo, det er helt fantastisk at være forælder! :) Nyder det SÅ meget, og kan slet ikke overskue at barslen så småt nærmer sig en ende.

    Dejligt du har lyst til at følge min blog, tak for det!

    Kh Marie

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)