fredag den 3. december 2010

Hurra for Trine og Marina

Du har sikkert hørt om festen, festen for hjerterne. Men støtter du Hjerternes fest ?? 

Bag det fantastiske initiativ står to gæve piger, Trine og Marina , som på imponerende vis har stablet denne kæmpe give away på benene til fordel for Mødrehjælpen.
Ved at købe lodder til de lækre præmier eller ved at donere en præmie kan du støtte trængte familier i julen.

Efter jeg selv er blevet mor banker mit hjerte særligt for Mødrehjælpen, og jeg har doneret en julet svamperanke og skal helt sikkert også købe nogle lodder.

Hvad med dig?

2 kommentarer:

  1. Tusinde tusinde tak - jeg bliver så glad og taknemmelig når jeg ser, hvad vi kan gøre, os, Blogland, fordi vi hjælpes ad!
    TAK
    Kh Trine

    SvarSlet
  2. Ja, jeg skal bestemt togså ha købt lodder og må se om jeg kan finde noget at donere. God ide!

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)