torsdag den 2. december 2010

Gaveregn!

Jeg har været så heldig at vinde ikke bare en, men hele to give aways, og begge gaver landede i min postkasse i går :)

Lonni med bloggen Mig & Mine laver de fineste smykker, og her har jeg vundet dette skønne armbånd! Det kommer til at bo på mig, er helt vild med det, og det pifter mit temmelig triste post-graviditetstøj godt op.
















Er du også vild med Lonnis smykker, så kig forbi hendes Amio shop, der er mange skønne sager. Hvorfor ikke forære sig selv en julegave, du ved ikke skal byttes? ;)

Hos Jill som har den fine blog Den kreative gartner , har jeg vundet en sød bold til lillepigen. Det er allerede godt gennemgnasket, så den er mere end godkendt :)

Elsker hjemmegjorte ting hvor man kan mærke omtanken bag!



Tusind tak for de fine gaver - føler mig SÅ heldig!! :)

3 kommentarer:

  1. Ih hvor er du heldig altså :)
    Super fint armbånd, dem vil jeg lige kigge nærmere på :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med det hele. Jeg er også helt vild med armbåndet :)

    SvarSlet
  3. Det er så skønt - skynd jer at skrive det på ønskesedlen :)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)