mandag den 20. december 2010

December flyver

Bloggen har været lidt stille på det seneste, men den er ikke gået på juleferie endnu. Jeg har bare haft en vanvittig hektisk uge med familiebesøg i flere omgange og en bisættelse.

Føler lidt jeg er ved at blive overhalet indenom, der er så meget, jeg gerne ville nå inden jul, og det er jo lige om lidt. Oven i hatten er lillepigen blevet sløj, håber sådan hun er frisk til sin første jul.

Jeg har besluttet at droppe december udfordringen, synes ikke tiden er til den. Jeg har været lidt længe om at tage beslutningen, da det er en sjov udfordring at blogge ud fra en på forhånd defineret skabelon.

Heldigvis er alle julegaverne købt og småkagerne er bagt, så det skal nok blive jul! :)

Hvordan ser din tid ud frem til jul? Fuld af panik eller fuld af ro og julefred?



2 kommentarer:

  1. Hej søde Marie! Håber, du er kommet dig lidt over din julestress. Det er mærkeligt, at sådan en 'hyggemåned' kan blive så stresset hvert år. Jeg selv er 'heldig' dette år, og jeg troede ikke, at jeg ville ende med at se det som held... Jordan holder ferie hos Robert hele denne uge indtil juleaften om morgenen, hvor jeg henter hende igen (vi skal holde jul med Ashley og hendes familie, så vi får en hyggelig 'familiejul'). Jeg troede, jeg ville besvime af savn, men jeg må altså indrømme, at jeg nyder lidt at have tid til at arbejde, købe gaver og gøre alt klar til jul... Sikke moderne tider, når man ikke har sin datter en hel uge før jul!

    Et stort knus til dig og din familie - god bedring til dit lille pus!

    Mila

    SvarSlet
  2. Ja, det er egentlig utroligt, at hjerternes fest er lig med stress for mange, mig selv inkl.

    Synes du tackler det med Jordan så fint, ja i det hele taget er du sgu en sej en! :)

    Glæder mig til at se dig og Jordan (?) i DK i det nye år.

    Juleknus til jer begge

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)