søndag den 5. december 2010

Blogudfordring: 5. december

Blogudfordringen i dag lyder på at fortælle om en hjemmeside, jeg jævnligt besøger.

Hm... det er jo nærliggende at sige Google (som søgemaskine, min reader og analytics), Facebook eller Yahoo hvor jeg har min mail.

Men jeg vil i stedet for sige Amio som du måske kender. Hvis ikke er det her, jeg finder alverdens håndlavede, unikke fristelser. Jeg fik øjnene op for Amio, da jeg begyndte at blogge og fandt ud af, at mange af jer dygtige blog ladies sælger jeres fine sager der.

Jeg er jævnligt inde og snuse på siden, fx hvis jeg liiiige mangler nogle øreringe. Og det gør man jo af og til.

Mit seneste Amio køb er denne fine rygsæk lavet af Line. Lillepigen skal have rygsækken i julegave (er sikker på at hvis hun kunne tale, at hun netop ville sige, at denne rygsæk er hendes højeste ønske til jul! ;)


Rygsækken egner sig perfekt til lidt legetøj og nogle bøger, når vi er på tur

Har svært ved at gengive farverne korrekt, men du kan nok se, hvor fin den er alligevel :)



Hvis du ikke har været inde på Amio før så kig forbi - men pas på dit dankort, det kan hurtigt blive rødglødende :)

1 kommentar:

  1. Har selv opdaget Amio for nylig, dejligt side med fine ting :-)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)