torsdag den 2. december 2010

Blogudfordring: 2. december

I dagens blogudfordring skal jeg fortælle, hvor mit blognavn kommer fra.

Jeg ville rigtig gerne kunne skrive noget klogt om, at Marisse var en græsk gud eller noget, men det er ret banalt. Navnet Marisse var min mormors kælenavn til mig - derfor!



Som bonus info kan jeg sige, at det lillablomstrede stof på mit headerbillede, er noget fint sengetøj min søde mormor syede til mig, da jeg var lille. Jeg har stoffet, og hidtil har jeg ikke kunne nænne at sætte saksen i det. Det skal bruges til noget helt særligt, har bare endnu ikke fundet ud af hvad.

2 kommentarer:

  1. Det kan jeg godt forstå, det er rigtig fint. Måske noget til Ava, så det bli'r i familien? :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det tænker jeg også.... Men hvad? Er helt tom for idéer.... :)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)