onsdag den 1. december 2010

Blogudfordring: 1. december

Dag 1: Post et billede af dig selv taget for nylig og del 5 tilfældige facts:



  1. Jeg er ekstremt b-menneske - mit speciale er skrevet om natten...
  2. Går stadig og vænner mig til, at jeg er sådan én, der hygger med kreative sysler
  3. Hvis jeg skulle arbejde med noget andet end kommunikation, så skulle det være som konditor. Møder en konditor egentlig lige så tidligt om morgenen som en bager?
  4. Er ikke vild med at køre bil - men gør det fordi det er nemt og bekvemt, især efter lillepigen er kommet til.
  5. Jeg er det største rodehoved - men det er system i mit rod.... eller....

2 kommentarer:

  1. Fint foto! Fra et andet b-menneske :-)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)