tirsdag den 16. november 2010

Vinder af min give away

Vinderen af min give away skulle have været offentliggjort i går, men mit net virkede on and off, så derfor kommer dette indlæg først i dag.

Manden min har udtrukket en vinder, og det blev Micha. Stort tillykke :)

Send mig en mail på marissesverden@gmail.com med din adresse, så sender jeg præmien afsted.




















Tak fordi så mange af jer havde lyst til at lege med, jeg sætter stor pris på jeres kommentarer, og at I har lyst til at følge bloggen :)

Derfor kan jeg løfte sløret for, at der her på bloggen udloves en lækker, lækker præmie lige om lidt. Men mere om det senere :)
 

2 kommentarer:

  1. Tillykke til Micha... :o)

    SvarSlet
  2. Nøj har jeg vundet :) det bliver lillemanden så glad for :)
    Tusind tak!!
    KH Micha

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)