lørdag den 6. november 2010

Vind billetter til foredrag med Julia Lahme

Er du også vild med Julia Lahme? Så se lige her.

Familieskolen har foræret mig to billetter til foredrag med Julia Lahme til at udlove blandt jer skønne læsere.

Billedet er lånt på julialahme.com
Foredraget er den 18. november kl. 19 på Lindegården i Lyngby.

På Familieskolens hjemmeside står der:

Forfatteren bag bestselleren: ”Hvor lagde jeg babyen?”, Julia Lahme holder foredrag om alle de skøre og umulige situationer hun, og mange andre nybagte forældre, havner i, når de står med hænderne, hjertet og hovedet fyldt af alt det nye og uforståelige.

Der er virkelig noget at glæde sig til, jeg har tidligere været til foredraget, og jeg kan varmt anbefale det! :)

For at deltage skal du bare skrive en kommentar under indlægget.

Vinderen trækkes søndag den 14. november.

Klik her og læs mere om foredraget.

 

5 kommentarer:

  1. Jahhhh - jeg vil vældig gerne vinde ..... :-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes, Julia er fantastisk, så helt sikkert jeg gerne vil med:-)

    SvarSlet
  3. Åh hvor er jeg ked af at jeg ikke bor på Sjælland lige nu...ÆV ÆV, for jeg ville ellers SÅ gerne have hørt skønne Julias foredrag...meeeen det er nok lige langt nok for mig! Men ellers super flot give away...

    Held og lykke ladies:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Dem snupper jeg :) Synes hun er fantastisk!

    SvarSlet
  5. Super, jeg har længe ønsket mig at se og høre Julia live.
    Dejlig novemberpræmie :)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)