søndag den 21. november 2010

Mine skatte - et lille tapet tip

Har længe ville vise jer en af mine kæreste skatte, nemlig mine tapetbøger! :)



Bøgerne er fyldt med tapetprøver, som du kender fra malerforretningerne. Nogle steder (desværre færre og færre steder) forærer de dig kvit og frit bøgerne, når tapeterne udgår eller de ikke længere forhandler et givent mærke. Andre steder kan du købe dem for et mindre beløb.

Jeg bruger bl.a. tapetet som gavepapir, til at beklæde æsker med, som kort og i rammer på væggen.

En af mine favorit tapetbøger er Pip, som har skønne farver og finurlige motiver, som jeg bliver glad af at se på:


Billedet er desværre ikke så godt, men læg mærke til korsstings tapetet, synes det er så fint!

En anden af tapetbøgerne hedder retro og er en samling af skønne 70'er mønstre:



Sidst og ikke mindst er der serien Woodland, som byder på fine blade, træstammer og grene i alverdens farver:




Noget af julepynten i år skal klippes ud af Woodland bogen. Synes farverne egner sig helt perfekt til julen. 

Ligger du inde med tapetbøger?







P.S. Du kan stadig nå at deltage i min give away, hvor præmien er et gavekort til et fint hånd og fod aftryk af en lille guldklump. Gavekortet gælder frem til nov 2011.

4 kommentarer:

  1. Nej, jeg ejer desværre ikke sådan en skat. Er dybt misundelig :-)

    SvarSlet
  2. jep jeg har også et par bøger liggende, men de er ikke nær så spændende som dine :) men jeg har en rulle med fint retro tapet af den der woodland i rød orange og gul, elsker det dybt inderligt. :)

    kh Sara

    SvarSlet
  3. Ja, Woodland er skøn! Har netop testet det, det egner sig fint til julehjerter og en svamperanke :)

    SvarSlet
  4. ej hvor er du heldig! der er nok rift om dem ;)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)