torsdag den 25. november 2010

Min julede svamperanke

Jeg har lavet en svamperanke efter inspiration fra hende her




Det er lidt svært rigtig at gengive farverne, men svampene er lavet i woodland tapet i råhvid, guld, sølv, brun og en lys petroleum.




Jeg er blevet godt tilfreds med selve ranken, men kan ikke helt finde den helt rigtige placering til den, da svampene er lidt store.

Hvor ville du hænge sådan en ranke?

Du kan stadig nå at deltage i min give away skynd dig, vinderen udtrækkes lige om lidt :)

6 kommentarer:

  1. hvor er den fin :)
    jeg tror jeg ville hænge den i et vindue ?

    SvarSlet
  2. Tak! :) Det er en super idé med vinduet, desværre har vi persienner og lameller(vi bor tæt på folk omkring os), så tror ranken vil "drukne" lidt..

    SvarSlet
  3. Rundt om et stort spejl, så den reflekteres og jeg kan beundre den hver gang håret skal sættes?

    SvarSlet
  4. Eller langs en bar væk, fx væggen i gangen.

    Skøn ranke by the way :)

    SvarSlet
  5. Men synes faktisk den hænger super fint i reolen også, altså som på billedet :)

    SvarSlet
  6. Hvor er er det flot.

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)