fredag den 19. november 2010

Lækker lækker give away!

Keramiker Sara Scheel udlover blandt bloggens læsere et gavekort på 300 kr. til en babyautograf. Du kan se de fine hånd- og fodaftryk her


Et af lillepigens aftryk, som hænger og pynter i stuen :)

En babyautograf er den fineste barselsgave, gave til bedsteforældrene eller til dig selv :)

Manden og jeg fik lavet et aftryk af lillepigens hænder og fødder, da hun var 2 måneder gammel, og vi er så glade for dem. Se tidligere indlæg her

Billedet er lånt fra babyautograf.dk
Du kan få lavet babyautografer forskellige steder i Jylland, i Odense og nu også i København her den 26. november. Se tid og steder på hjemmesiden.

Jeg trækker vinderen den 25. november, og reglerne er som de plejer:

1 lod = skriv en kommentar
2 lodder = skriv en kommentar og fast læser
3 lodder = skriv en kommentar, fast læser og link på din blog



Du er selvfølgelig meget velkommen til at låne billederne til din blog :)

6 kommentarer:

  1. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder :)
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne deltage med to lodder.
    Mvh. Mette

    SvarSlet
  3. Gud, hvor er de fine! Jeg prøver lykken.
    2 lodder fra mig - God weekend :)

    SvarSlet
  4. Nu er min søn for gammel til det, men har et par veninder med børn eller et på vej, der nok vil blive glade for det:-)
    Deltager gerne igen med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne deltage med to lodder...har en på 15 måneder og en lille ny på vej til april, så vil meget gerne vinde:-)
    Kig endelig forbi min give away også og også min hjemmeside, www.kindbynature.dk

    SvarSlet
  6. Det kunne jeg da mægtig godt tænke mig at vinde :-)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)