fredag den 26. november 2010

Lidt nyt fra krea fronten

I forgårs havde jeg besøg af en sød pige fra mødregruppen, og der blev rigtig krea- og julehygget.


Det kreative rod :)







































Og mest af alt blev der snakket, men det blev også til et par kreationer.

Ud over svamperanken fik et par dåser flåede tomater en tiltrængt make over ligesom mange af kammesjukkerne allerede har fået det her i blogland.



Og kalenderlyset blev iklædt en lille krans for at holde varmen:



I sidste weekend fik jeg endelig tid til at lege lidt med perler, det var skønt, og jeg følte mig helt hensat til børnehaven:



Snefnug til at hænge op i vores høje, smalle vindue i entreen.


 

På køleskabet er der nu julehjerter med påklistret magneter på bagsiden



Døren til lillepigens værelse er også blevet pyntet med perler i tøsefarver
 


2 kommentarer:

  1. Sikke en produktiv dag :-) De dåser er bare så fine! Og snefnuggene bliver rigitg flotte i et vindue.

    SvarSlet
  2. wow, flotte snefnug, dem kan jeg vildt godt li':o)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)