mandag den 15. november 2010

Kan du anbefale en symaskine?

Jeg har ikke nogen symaskine, men har det sidste stykke tid lånt min svigermors Bernina 1008. Den skal jeg til at aflevere tilbage, og jeg overvejer derfor kraftigt at investere. Men er helt på bar bund i forhold til, hvilken maskine jeg skal gå efter.

Jeg er rimelig ny i sy-verdenen og har derfor ikke behov for en porche. Omvendt vil jeg have en ordentlig maskine i god kvalitet, der er nem at bruge og kan de mest gængse ting.

Men hvad skal jeg gå efter? Har du en god symaskine, som du kan anbefale?




 

5 kommentarer:

  1. Jeg har en Pfaff 1142 og den er jeg indtil videre mere end tilfreds med.
    Jeg er heller ikke super-syerske endnu og havde inden da en billig model fra Kvickly, så Pfaffen passer fint til mine behov.
    Mette

    SvarSlet
  2. Hej Marie!

    Jeg har en Singer og den er jeg ganske tilfreds med - men ellers kan Brother og Phaff anbefales!
    -tillykke med lillepigens 5 mdr. igår:-) (Krydser stadig fingre for at heldet er med mig!)

    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
  3. Jeg er jo helt vild med min nye symaskine. Den var sat ned fra 4000 til 2500, og så har de afdrags mulighed hvis man ikke lige har 2500 bobs kontant :O)
    Den er super go. har en de ting man skal bruge, automatisk knaphul, overlock og en masse forskellige sting og deko. sting.
    Du kan se den på min blog:
    http://susansdroemme.blogspot.com/2010/11/ny-symaskine.html
    Man kan også købe hos dem via nettet.
    Jeg var også i tvivl om mærke osv. Hvis man ikke er vild krævende, så tror jeg det er lige meget om det er en brother, en singer eller en pjaff.
    Så måske du skal end i en symaskine forretning og prøve lidt forskelligt, så kan du se hvad der er dig ;O)
    Held og lykke. glæder mig til at se hvad du beslutter dig for ;)

    SvarSlet
  4. Tak for jeres input :) Synes det er en svær beslutning, tror jeg må ind i en symaskinebutik som Susan foreslår, så jeg kan blive lidt mere afklaret... :)

    SvarSlet
  5. Og tak for lykønskningen Louise, super sødt af dig!! :)

    Kh Marie

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)