onsdag den 6. oktober 2010

Ulempen ved lagersalg er.....

.....når man kommer hjem med en vare, hvor kvaliteten ikke holder! Jeg vaskede mit nyindkøbte Småfolk håndklæde ifølge vaskeanvisningens 30 grader, og det kunne det ikke holde til, det er gået fra i syningen. Øv altså, for der er ingen reklamationsret ved lagersalg.

Jeg har alligevel forsøgt  med en mail og et billede til deres kundeservice, men der var ikke noget at komme efter. ØV!

Synes jeg skylder denne update efter flere indlæg, der lovpriser lagersalg :)

2 kommentarer:

  1. ØV! -Hvor er det bare møgirriterende, og det er da også smadder-meget-for-dårligt:-(
    Forøvrigt så undrer jeg mig over at et stort og populært mærke, der uden tvivl er mest kendt for sit børnetøj og sengetøj, laver håndklæder der kun kan tåle at blive vasket ved 30 grader (????) De fleste ved at sengetøj, håndklæder, klude og undertøj SKAL vaskes ved 60 grader, ellers lever alle baktusserne videre i bedste velgående..... Hm!
    Men tak for dit indlæg, det gør at jeg bestemt ikke køber håndklæder fra småfolk til min kommende bebs ;-)

    Go' aften til dig Marie:-)

    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
  2. Hej Louise

    Er kommet lidt bagud med bloggen pga. dåb, derfor det sene svar. Du har helt ret 30 grader er ikke meget! Det samme gælder iøvrigt tøjet fra Småfolk (ihvertfald det jeg har)det kan også kun vaskes ved 30 grader. Og det kan godt give lidt udfordringer, når der er uheld gennem bleen.... :)

    Glæder mig til at læse mere om dit redebyggeri :)

    Kh Marie

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)