søndag den 24. oktober 2010

Skrivebord sælges

Vores kælderrum har forstoppelse... eller..... det er mere fyldt, end hvad godt er.....

Inden jeg giver dig for klamme billeder på nethinden, og inden jeg går helt i selvsving: vores kælderrum er fyldt op! Som i helt op!

Derfor er jeg modstræbende gået med til at sælge skrivebordet, som indrømmet, fylder en del. Men suk, synes det er så fint!

Bordet er massiv eg og har 3 skuffer og 4 hylder (under benene) og måler 130x62 cm og højden er 79 cm.




Mangler du et skrivebord? Prisen finder vi ud af :)

4 kommentarer:

  1. Ejjj ikke et fint skrivebord. Med lidt farve kunne den jo blive som ny. Øv jeg bor i jylland og øv jeg ikke har plads ;O)

    SvarSlet
  2. Ja, har tænkt det samme med maling. Måske en flot petrolium eller en lysegrøn.
    Stop, stop jeg har jo stadig ikke plads.... :)

    SvarSlet
  3. Hej Marie:)

    Jeg så der var en mere slagbænk i pænere stand til 750kr hvis det skulle have interesse?

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  4. Hej Vicki

    Uh, det er godt nok fristende. Hvor fandt du dem henne?

    Kh Marie

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)