mandag den 11. oktober 2010

Så blev lillepigen døbt

Lillepigen blev døbt i lørdags, og vi havde en skøn dag med brunch og det fineste solskinsvejr. Er så glad og lettet over at det hele gik godt.

Der var ingen store uheld i dåbskjolen (og op ad ryggen - det frygtede jeg virkelig, for det var et par dage siden sidst :) sorry for billedet!), ingen gråd i kirken og gæsterne virkede glade.

Jeg ville gerne vise jer billeder af det dækkede bord, brunchbuffeten mm, men jeg har ikke fået billederne endnu. Så her er de billeder, jeg selv tog af pynt og kager:


Lillepigens søde tante Sara tegnede og klippede disse bordkort, som vi til festen bad gæsterne om at skrive en hilsen eller tegne en tegning på. Er rigtig glad for at vi gjorde det, det er kommet nogle meget søde og fine hilsner ud af.


Chokolade og blåbær cupcakes (opskrift fra Julia Hausfrau)





Disse pyntede på bordene sammen med mørklilla servietter.


2 kommentarer:

  1. Dejligt at høre at I havde en skøn dag...og det er da en super ide med de små bordkort, til hilsner...den ide må jeg lige huske:-)

    MUMS - jeg kunne godt spise sådan en kage lige NU:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Hi hi, jeg har spist ALT for mange kager! Har faktisk måtte smide resten ud nu, jeg duer ikke til at have sådan noget liggende.

    Kh Marie

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)