onsdag den 27. oktober 2010

Nu med give away :)

Så er det min tur til en lille give away, og jeg håber, at du har lyst til at lege med :)  Vinderen får en patchworkbold og en pakke med blandet papir og tapet godter.



Reglerne er:

1 lod = skriv en kommentar

2 lodder = skriv en kommentar og fast læser

3 lodder = skriv en kommentar, fast læser og link på din blog
Du er selvfølgelig meget velkommen til at låne billedet til din blog :)

Husk at skrive om du foretrækker en drenge-, pige-, jule- eller retrobold :)

Vinderen trækkes den 15. november, hvor lillepigen fylder 5 måneder.

32 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig give away i en god anledning. Jeg vil gerne smide 2 lodder i puljen.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Den leg er jeg med på. Jeg deltager gerne m 3 lodder.

    SvarSlet
  3. Dejlig og hyggelig giveaway - jeg er med på 3 lodder.
    kh Pia

    SvarSlet
  4. Hej Marie!
    SKøn giveaway - specielt nu hvor jeg har en baby på vej, der vil få stor glæde af sådan en bold:-)
    Deltager selvfølgelig med 3 lodder og sørger for at gøre lidt reklame på min blog;-)
    God dag til dig!

    SvarSlet
  5. Den er sørme fin. Jeg er med på 3 lodder :O)
    Hvis jeg vinder kunne jeg godt tænke mig en retro bold ;O)
    Kh. Susan

    SvarSlet
  6. Fine bolde, jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  7. Flotte flotte bolde. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder ;)

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare super flotte... min lillemand ville elske sådan en :)
    Deltager meget gerne med 3 lodder :)
    KH Micha

    SvarSlet
  9. Hej, jeg har lige fundet dig via Frk. Tingeltangel :)
    Jeg vil rigtig gerne læse med og deltage i din fine giveaway med 3 lodder. Hvis jeg er den heldige, vil jeg gerne vinde en retrobold til min lille, dejlige nevø Eskil :)

    Klem fra
    mette b

    SvarSlet
  10. Hvor er det dejligt, at I har lyst til at lege med! Og stort velkommen til nye læsere, det er så hyggeligt at følges :)

    SvarSlet
  11. Hvor er de fine. Jeg snupper 3 lodder.

    SvarSlet
  12. Hehe jeg har også en Give Away på min blog med hjemmelavede bolde. Mine er bare strikket :-)
    Min dreng bliver 3 mnd d. 14. nov.
    Så vi vil meget gerne deltage med 3 lodder.
    (Tror nok jeg har fundet ud af hvordan jeg linker nu...)

    SvarSlet
  13. hvor er de bare fine! og tillykke med lillepigen meget snart.
    jeg vil gerne have pige bolden.
    3 lodder :)

    SvarSlet
  14. Tre lodder til mig - og så skal det da være en julebold hvis jeg vinder :)

    SvarSlet
  15. Dejlig blog og give away. Jeg er da med på 3 lodder:)

    SvarSlet
  16. Den må jeg da bare deltage i for den bold er da bare kanon.. Så smider 3 lodder i puljen og krydser alt hvad der krydses kan. En retrobold ville ikke være at sige ski til :o)

    SvarSlet
  17. Dejlig blog:)
    jeg vil gerne være med på to lodder!
    Forhåbentlig vinder jeg en piget retro bold:)
    tillykke med lillepigen!!!
    kh Mille

    SvarSlet
  18. Hvor er de fine. Jeg er meget gerne med med 2 lodder;0) KH: Birgitte

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne være med, med 2 lodder. Har desværre ikke selv en blog hvor jeg kan linke, jeg er bare en snuser stadig. Kh Johanne

    SvarSlet
  20. Sikke nogle skønne bolde du laver - glæder mig til at følge din blog så jeg er med på 2 lodder. HIlsen Hanne

    SvarSlet
  21. 2 lodder tak =)
    SIkke en fin blog du har, vi glæde mig til at følge dig..

    SvarSlet
  22. Hej Marie - Jeg vil gerne smide 2 lodder i puljen og krydser mine fingre :-)

    SvarSlet
  23. Fine bolde :-)
    Vil gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  24. Jeg har lige fundet din side på Karens side og vil rigtig gerne følge dig og nyde dine ideer!
    Jeg lægger 3 lodder i puljen til din fine gave og krydser fingre!!

    SvarSlet
  25. Sikker på at min dreng ville elske sådan en bold, så deltager gerne med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  26. min lille troldeunge på 6 måneder mangler bolde så jeg er med på 3 :)

    SvarSlet
  27. Jeg kunne da vældig godt tænke sådan et par bolde :-)

    SvarSlet
  28. Suk, den er pæn. Gi' mig, gi' mig!;-)
    Jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  29. Tre lodder til mig :)

    SvarSlet
  30. Lækker give away...hvordan er den gået min næse forbi??? :-)

    Jeg er selvfølgelig med på 3 lodder:-)

    Knus Malene

    SvarSlet
  31. Det vil da være super med en julebold! 2 lodder til mig, tak.

    SvarSlet
  32. Er gerne med med tre lodder - fine bolde :)
    Og tillykke med lillepigen

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)