lørdag den 2. oktober 2010

Kup fra Småfolks lagersalg

Så holdt ynglings mærket lagersalg, og selvfølgelig måtte lillepigen og jeg af sted, selvom det var helt i Holbæk.

Lillepigen er efterhånden en garvet lagersalgsgæst - har været med adskillige gange både i og uden for maven. Og hun klarede både turen til Holbæk og lagersalget så fint, hun sov fra alt virakken i slyngen :)

Jeg elsker Småfolks glade farver og retromotiver, og med en besparelse på ca 50% skal jeg helt sikkert med til Småfolks næste lagersalg.

Her er mine kup :)

1 kommentar:

  1. Lækre lækre ting du har fundet...jeg er bare så dårlig til at komme til de dersens lagersalg - måske fordi der så sjældent er nogle i nærheden af hvor jeg bor:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)