fredag den 1. oktober 2010

Kan du dine html-koder?

Det har længe irriteret mig, at jeg ikke har kunne redigere i min profil tekst på bloggen. Jeg har gerne ville lave afsnit og markere teksten med fed - så teksten ikke var så massiv. Jeg har set andre gøre det, men har ikke kunne ændre i min egen tekst. Indtil nu.

Jeg har nemlig fået hjælp til html koder, og måske er det også noget, du kan bruge:














Update: Efter jeg postede indlægget opdagede jeg, at man jo ikke kan skrive html koder i et indlæg, uden at der bliver lavet afsnit og markeret med fed (jeg kan i hvert fald ikke finde ud af det). Så derfor er koderne nu sat ind i et billede :)

2 kommentarer:

  1. Pyntemynte har på et tidspunkt skrevet om hvordan du laver en "opdaterine" (hvis det er det man kalder det), af blogger, og når dette er gjort skal du bare trykke på den der hedder skriv lige ved siden af Html lige over der hvor du skriver, når du laver indlæg, og vupti, så ligner det et helt almindeligt skriveprogram.
    Håber du forstod hvad jeg mente.

    SvarSlet
  2. Det må jeg se nærmere på, tak for tippet! :)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)