lørdag den 23. oktober 2010

Jeg er blevet perleblogger!

Gode ting kommer altså i stimer - også i blogland! :) Jeg er blevet perleblogger den 5. november hos Karen Klarbæk.

Karen har et fantastisk blik for farver og former og er i det hele taget meget inspirerende. Af samme grund har hun 973 faste læsere tilknyttet hendes blog! Jep, du læste rigtigt 973! Og så er der alle dem, der læser med uden af være tilmeldt som fast læser.

Jeg er på den ene side super stolt over, at hun har valgt min blog og glæder mig til mere trafik. Men samtidig synes jeg også, at det forpligter, og at jeg nu skal skrive en masse klogt, tage nogle bedre billeder og lave mere kreativt.

Humlen er nok, at jeg ikke føler mig ikke som en af de store fine glasperler i Karens glas, men mere som en af dem her:



Hvilken perle er du?

4 kommentarer:

  1. jeg glæder mig til at se når du også bliver perleblogger hos Karen :)

    SvarSlet
  2. Marie, jeg kan sagtens forstå det du skriver med at man både glæder sig til rampelyset, men også bliver lidt stakåndet af det.
    Man vil jo gerne vise sig fra sin allerfineste side, når man får gæster:)

    Jeg tror nu ikke, at nogen bliver skuffet, når de kommer herind!

    -Og hvad er der nu galt med hamaperler? De kalder da om noget på kreativitet;)

    KH
    Lis

    SvarSlet
  3. Tillykke med det. Jeg er også så heldig at være blevet perleblogger hos Karen og har det på samme måde som dig!

    SvarSlet
  4. Hej piger

    Tak for jeres kommentarer :)

    @Lis: Du har ret, hamaperler er den nye sort ;)

    @Line: Vi ses hos Karen :)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)