onsdag den 6. oktober 2010

Hektisk uge

Denne uge er lidt kaotisk, men fyldt med spændende arrangementer. Og ikke at forglemme så skal lillepigen døbes på lørdag.

I går var vi både til Baby Sensory og til et gratis førstehjælpskursus (I like!) på Mørkhøj Bibliotek. Biblioteket har en række spændende arrangementer for mødre på barsel, og de er alle gratis! Det er Ottos søde mor Stine, der har introduceret mig til dem, så mødregruppen og jeg måtte af sted.

I dag har vi været ude at besøge endnu en vuggestue. Vi skal snart til at skrive lillepigen op, og jeg synes, at det er svært at træffe en beslutning, for jeg vil jo bare have DEN allerbedste :)

I morgen skal lillepigen og jeg til foredrag med Julia Lahme på Café Staalvand, det glæder jeg mig vildt meget til!

Frem mod dåben lørdag er der en masse praktiske gøremål, fx skal jeg bage noget mere. Foreløbig har jeg fået lavet disse:


Af en eller anden grund ser nogle af kyssene blå ud på billedet, det er de ikke irl, de er lyslilla :)

3 kommentarer:

  1. Sikke da en uge du er på vej igennem. Og hold op hvor ser de kys-kager lækre ud.
    Du har vundet min give aweay.
    Forsat god hektisk uge til jer.
    Josefine

    SvarSlet
  2. Jubii, hvor er det skønt, det er sådan en fin bold! :) Tak for det, det gør min uge endnu bedre!

    Kh Marie

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne kys. Dem glæder jeg mig til at smage på lørdag ... altså, dem på billedet ... heh :o)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)