tirsdag den 12. oktober 2010

Fine dåbsgaver

Både manden min og jeg er helt overvældede over alle de gaver, lillepigen fik i dåbsgave. Du kan se et lille udpluk her, bl.a. de mange fine hjemmelavede ting:

Lillepigens farmor har broderet dette fine dåbsbillede efter et foto, jeg tog gennem en butiksrude. Det har hun altså godt styr på (på billedet er desuden lillepigens fulde navn samt fødselsvægt og højde):





Jeg er meget imponeret over min svigermors evne udi håndarbejdet. Hun har også lavet denne rangle a la Kaptein Biff til lillepigen i dåbsgave:




Min kusine har også haft gang i de hjemmelavede dåbsgaver til lillepigen, og hun har også helt styr på morens smag:


Skøn patchwork bold :)

Fin hjelm i bedste EG stil


Skøn jakke jeg glæder mig til lillepigen kan passe

Fine detaljer


Barnevognstæppe med granny stripes :)

Skønne farver!!

Nedenfor er et udpluk af  købte dåbsgaver:


Hun er altså en heldig lille pige!

4 kommentarer:

  1. dejlige hjemmegjorte gaver - håber I havde en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Wow, nogle dejlige gaver ;) Både de hjemmelavede og de købte.
    Tillykke med hende;)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare nogle fine gaver. Håber I havde en rigtig god dag :o)
    Må man være fræk at spørge hvorfra den beigefarvede ugle er, og den fine ting med kuglerne, ved ikke lige hvad sådan en hedder :o)
    Og bare man da havde sådan en kreativ kusine, sikke flotte ting hun har lavet.

    SvarSlet
  4. Hej Tine
    Spørg endelig løs :)

    Uglen er fra Latitude Enfant, jeg har ikke kunne finde den på nogen dansk hjemmeside, men har fundet den her: http://latitudeenfant.fr/aff_produit.php?id=192&liste=

    Den med kuglerne er fra Brio. Tror det er en gammel sag, jeg har i hvert fald ikke set den i butikkerne.

    Kh Marie

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)