torsdag den 16. september 2010

TAK!!

Jeg har tilmeldt min blog Google Analytics for at følge trafikken på Marisses verden. Og sikke en skøn overraskelse med alle de besøg :) Den seneste uge har nogle af de besøgende endda meldt sig som faste læsere på bloggen, det er jeg meget glad for og stolt over!! Tusind tak!!!! :)

Jeg kan varmt anbefale Google Analytics. Synes det er fedt at se, fx hvordan folk finder bloggen, hvor mange sider (indlæg) de i gennemsnit læser pr. besøg og hvor lang tid et gennemsnitsbesøg varer.

Men måske er jeg bare den sidste, der har fundet en fidusen til at lære lidt om mine læsere? :)

3 kommentarer:

  1. Hvor dejligt - det vil jeg da også prøve, men hvordan gør man?
    kh Pia

    SvarSlet
  2. Hej Pia
    Du opretter/logger dig ind på http://www.google.com/analytics/

    Her skal du tilmelde din blog, og så får du efterfølgende en html(?) kode. Den sætter du ind i blogger, under design->html/java Script (i bunden af siden).

    Det tager 24 timer, førend du kan se din rapport.

    Håber det giver mening, ellers skriver du bare :)

    Vi blogges ved :)

    Kh Marie

    SvarSlet
  3. Tak for hjælpen - det er sjovt at se rapporten :-)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)