lørdag den 18. september 2010

Pimpet pusleplads #1

Jeg har længe ville gøre noget ved lillepigens pusleplads, synes den er alt for kedelig og for rodet. Jeg har derfor været i gang med at klippe og klistre og har lavet TADAAAA: wallstickers.




Jeg kan bedst lide uglen, det var også den sidste, jeg lavede. Tror nogle af de andre bliver byttet ud efterhånden, som jeg får lavet nogle nye. Pønser lidt på at lave en elg og en bambi :)

Selvom puslepladsen nu har fået wallstickers, er den langt fra færdig. Jeg er ved at male en bogkasse lignende ting til opbevaring af bleer mm. Og måske skal den også have noget tapet. Update følger :)

Billederne er desværre ikke blevet så gode, de blev taget sent i går aftes, hvor jeg var godt træt.

Gad godt at kunne lave de fine collager med rammer omkring, ved du, hvordan man gør?

Update: Har nu tilpasset billederne til collage.

2 kommentarer:

  1. Hej Marie.
    Fine stickers.
    Hvis du har pc kan du downloade et gratis program der hedder photoscape. Søg på google. Det er vist det de flest bruger.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Hej Malene

    Tusind tak for tippet - det må jeg afprøve! :)

    Kh Marie

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)