tirsdag den 7. september 2010

Nye loppefund

Lillepigen har været ret pylret de sidste par dage, så derfor har der været lidt stille på bloggen.

I søndags var vi på loppemarkedet på Onkel Dannys Plads, og det blev til to fine ting:

En sød småblomstret nederdel til 15 kr, som jeg pønser på at skrælle for stof og kreere noget til lillepigen af. Og jo, stoffet ligner en  hel del det fra min header, som jeg har omtalt her :)

 
En sort kjole fra Bruuns Bazar, der når til knæene til beskedne 45 kr 



Efter mit sidste kræmmermarkeds scoop er jeg nu på jagt efter en gammel slagbænk til lillepigen, som jeg kan sætte sætte mit præg på med maling og tapet :)  Prøv at se hvor fin denne her fra Boligliv er:

2 kommentarer:

  1. Fine fine loppefund!
    Og bænken er for skøn, du må på jagt.... :)

    SvarSlet
  2. Tak :) Ja, jagten er gået ind! Egentlig haster det heller ikke, lillepigen er bare 3 måneder.... men hun har en mor der æææælsker at finde fine ting til hendes værelse :)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)