onsdag den 8. september 2010

Mmmmmmmm kager!

Lillepigens dåb nærmer sig med brunch og kagebord. Jeg er derfor ved at afprøve kageopskrifter til kagebordet, og den første opskrift der skulle afprøves var blåbær cupcakes. Kagerne blev testet i dag i mødregruppen, og de vakte jubel. Dog er jeg ikke helt tilfreds med frostingen, synes den blev for flydende. 

Lykken var derfor stor, da jeg så, at Julia Hausfrau i dag har et indlæg om lækker frosting - der kan man tale om timing :)

Lad være med at spørge om, hvordan kager harmonerer med mit forsøg på at blive fit efter fødslen....  ;)

3 kommentarer:

  1. Uhhhhh... Vi glæder os til at smage resultatet! :-P

    SvarSlet
  2. Hej tak for din kommentar jeg vil meget gerne bede om opskriften. Vil du sende den til:

    mettew@sol.dk

    Du kan også bare skrive link, hvis det er en fra nettet :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. YUMS, hvor lækkert!!! :)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)