mandag den 13. september 2010

Min nye bedste ven

Jeg går mange ture med barnevognen, altså virkelig mange! Synes det er super hyggeligt at trave kvartererne tynde med Ava, og nu har turerne også fået et andet formål:
Lillemor kan drikke varm kaffe!

Når jeg er hjemme, bliver min kaffe altid kold. Der er nemlig mange forhindringer fra, at jeg tænker, at jeg vil lave kaffe, til at jeg rent faktisk sætter vand over, til jeg får den lavet, til den bliver flyttet fra køkkenet til stuen og til den rent faktisk bliver drukket.

Men nu har jeg fået en ny bedste ven i min kopholder på barnevognen (Yes, man er nødt til at pimpe sin barnevogn med en kopholder, hvis man skal accepteres blandt nybagte mødre:))

Her er min nye ven Bodum stempel og termo krus:

1 kommentar:

  1. Hej Marie.
    Tak for tilmelding til min blog. Jeg vil genre læse med her hos dig også. Det ser hyggeligt ud.
    Kh Malene

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)